Az ectomorph könnyen lefogy


P Lábak - vállak Szo Hétvégén. De ez egy megközelítő képzési program, és a legfontosabb a szenzációk összpontosítása. Ha továbbra is fáradtnak érzi magát szerdán az edzés után hétfőn, akkor külön pihenőnapot kell tennie. A hardgainernek van egy olyan szabálya, amely jobban működik, mint több.

Hány megközelítést és ismétlést hajt végre, és hogyan néz ki nagyon sokat az ektomorf program? Röviden, azt javaslom, hogy végezzen 6—12 ismétlést a megközelítésben, és maguk a dolgozó megközelítések is csak 1.

"+_NEWS_RATING_YOU_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Nagyon szeretem ezt a sémát, amelyet Dorian Yates és Mike Mentzer ragaszkodott. Már kidolgoztam ezt az izomtömeg-növelési edzésprogramot, megismerkedhetsz vele. Ez a kedvenc programom, amely szerint hosszú stagnálás után kezdtem el haladni.

És 65 kg tömeggel kezdte, és ennek a rendszernek megfelelően 1 év alatt elérte a 83 kg-ot. A fő feladat az, hogy haladj a munka skáláin, ez a tömeg- és erőnövekedés egyik alapelve. Felépülés és pihenés. A nem túl sikeres genetika miatt a kemény motorosok számára nagyon fontos, hogy kövessék a kezelési rendet, egyébként, függetlenül attól, hogy keményen próbálnak és függetlenül attól, hogy mennyire pihennek, nem látják az izmokat.

Alapvető szabályok: 1. Egyél sok fehérjét és szénhidrátot. A kalóriatartalomnak magasnak kell lennie. C ektomorfra alkalmas táplálkozásMegismerheti magát. Menjen le legkorábban 11 óra múlva, és éjszaka aludjon legalább 8 órának, az is ajánlott, ha van lehetőség napi alvásra órán keresztül.

Kevésbé ideges, mert a katabolikus hormonok izmokat égnek. Minimalizálja a további fizikai aktivitást.

Szerintetek ez a test, most melyik testalkathoz tartozik? (ectomorph mesomorph endomorph)

Rakodóként végzett munka nyilvánvalóan nem felel meg Önnek. Amikor elkezdtem a rezsim, elhagytam a kemény munkát a sport táplálkozás értékesítésével. Tehát a barátok, ha a természet nem ítélte meg neked a genetika bajnokát, Az ectomorph könnyen lefogy nem indokolja a feladást. Számos szabály betartásával elérheti a kívánt eredményt.

Végül is, ha elértem, akkor megteheted. Első osztályaimat 60 kg súlyúval kezdtem, a kézimarkas 17 cm, alig szorítottam meg egy üres rúdot, de most 90 kg-os súlyom van, és 3 km-es erőemelő bajnokságot készítettem.

Az ectomorph könnyen lefogy

Sikeres leszel! Nem számít, ki vagy, az ectomorph kemény játékos vagy bármi más, a fő vágy és motiváció. De ha neked nehéz egyedül haladni, akkor mindig megteheted Ne ess kétségbe. Például, a helyes étrend és edzési rend mellett az ektomorfoknak számos előnye van, amelyek közül a legfontosabb a sovány izomtömeg.

Őszintén szólva: az ektomorfnak kemény gainernek van a legjobb esélye arra, hogy esztétikai atlétikai alak tulajdonosává váljon.

Az ectomorph könnyen lefogy zsírégető vegyületmozgások

Szüksége lesz az itt biztosított hatékony ektomorf képzési programra. Tehát nézzük közelebbről a képzési programot. Véleményem szerint hetente Az ectomorph könnyen lefogy edzés az optimális helyreállítást, valamint az izomtömeg és az erő növekedését fogja biztosítani. Minden izomcsoportot hetente egyszer dolgozunk ki, Az ectomorph könnyen lefogy számítva a közvetett terhelést.

zsírcsökkenés hypertrophia előtt

Különös figyelmet kell fordítani a nagy izomcsoportokra lábak, hát, mellkas és az alapvető gyakorlatokra. Az edzésnek intenzívnek kell lennie, és nem lehet hosszabb, mint 50—60 perc.

Minden izomcsoporthoz megközelítést kell végrehajtania ismétléssel, ez biztosítja a lehető legnagyobb haladást.

Test: típusok és összetétele, a test

És most példát fogok hozni egy háromnapos tömeges programra ectomorphra. Ezeket mindig először az edzés elején kell elvégezni, amikor még tele vagy energiával. A többi gyakorlatot időről időre cserélheti, helyettesítheti másokkal az izmok alkalmazkodásának elkerülése érdekében.

Például egy edzésnél súlyzóhúzást végez az Az ectomorph könnyen lefogy egy lejtőn, és a következő edzésnél cserélje le egyik kezével T-rudat vagy súlyzó-összeköttetést. A maximális eredmény érdekében sporttáplálkozást ajánlom. Ezzel "bezárhatja a lyukakat" étrendjében és elláthatja a testet az izomnövekedéshez szükséges összes tápanyaggal. A tömeg edzésekor nagyon fontos, hogy az ételekkel ellátott energia meghaladja az elfogyasztott energiát.

Testalkatok

Növelje a kalóriát, amíg az izom növekedni nem kezd. A táplálkozás a fő anabolikus!

a legegészségesebb rázás a fogyáshoz elsődleges zsírégető podcast

Megrendelhet egyéni edzési és táplálkozási programot a weboldalon részletes utasításokkal és ajánlásokkal. Nem ajánlom ide belefoglalni.

Hogyan lehet elválasztani a fogyást lyrics

De ha szükség van rá, akkor azokat bármikor, az Ön számára kényelmes napon, de legfeljebb hetente egyszer végezheti el, miközben figyelemmel kíséri a teljes edzési időt.

Ennek legfeljebb egy órája lehet. Minél hosszabb ideig edzel, annál nagyobb a fáradtság és a stressz. Ennek eredményeként a test nagy mennyiségű kortizolt és más stresszhormonokat termel, amelyek hozzájárulnak az izomszövet elpusztításához, rontják a későbbi gyógyulást és gátolják az anabolizmust, ami végül elkerülhetetlenül stagnáláshoz és túledzéshez vezet.

Ezért a teljes edzési időnek perc között kell lennie, az intenzitástól függően. Mihelyt éles lezuhanást és súlyos fáradtságot érez, jobb, ha azonnal befejezi az edzést.

Ne súlyosbítsa a helyzetet. A testnek pihennie kell és felépülnie kell. Az izomtömeg gyors megszerzésének módját részletesen ismertetjük Fontoljuk meg a cikkben, hogy kik az ektomorfok és hogyan lehet hatékonyan felépíteni az izmokat, miközben karcsú testünk van. Az ektomorf szerkezeti jellemzői. Nagyon sok ember online, akik fogyni akarnak.

Ectomorph képzési program: Alapok

De vannak olyanok, akiknek fordított problémái vannak - keskeny csontokkal. Olyan, mint a kályhában, függetlenül attól, hogy mit adsz fel, minden égni fog.

  • Zsírégető herkek
  • Hogyan határozható meg, hány kalóriára van szükség a tömeg megszerzéséhez Mire kell összpontosítania a tömeg megszerzésekor?
  • A tini ektomorf magas kalóriatartalmú ételeket fogyaszthat anélkül, hogy túlsúlyt szerezne.
  • Éget zsírt 1 hónapig
  • Legjobb fogyás 50 felett

Ez az alkotmány általános típusa a férfiak és a nők egyaránt. Képviselőit megkülönbözteti vékonyság, alig veszítenek súlyt az izmok és a zsír szempontjából, és fokozott anyagcseréjük van. Az étrend megsértésével, a mozgás hiányával az ilyen emberek még mindig hízhatnak. De akkor van gyomor, és az egész test, a karok és a lábak vékonyak maradnak. Mint a tanulmányok kimutatták, a testükben az erőn történő edzés során kevés myogenin található, amely elősegíti a fehérjék felszívódását és az izmokba való áttérését.

Emiatt az izmok energiatartalma kicsi, ezért nem képesek ellenállni a nagy erőterhelésnek. Az ektomorf előnyei Sok híres ember és művész ektomorf. És mivel nehézségekbe kerülnek zsírok, éppen ellenkezőleg, az izmok sokkal könnyebbek.

60 éves korában nem lehet fogyni

Nekik könnyű megszerezni a gyönyörű megkönnyebbülést. A sajtó számukra általában nem jelent problémát, mivel a gyomor fogyás csontsűrűség zsír. Még anélkül, hogy túl intenzíven foglalkoznának, vannak kockák.

Hogyan szerezzük meg az izomtömeget? A gyakorlatok elsősorban erőmérlegek - guggolás súlyzóval, pad-prés és álló helyzet, holttest.

Az elkülönítő mozgások kimerítőek, míg az izmok nem növekednek. Alapvető gyakorlatok megközelítéshez a nagy izmokat edzik. A test kiválasztja az izomnövekedéshez szükséges tesztoszteront.

Képzési program a tömeg ektomorfjára. Ectomorph oktatóprogram izomtömeg növelésére

Nem csak a súlyemelést, hanem a különféle izmok aktivitásának szabályozását is szükséges, különben fájdalmat okozhat a nyaka és a hát alsó része. Hiba az osztályban Kerülje a futást és a kemény kardiót. Ez a típus már száraz, és az ilyen tevékenységek nem neki szólnak. A test nem képes felhalmozni glikogént, amely a kemény edzéshez és a gyógyuláshoz szükséges. Ezért hetente legfeljebb alkalommal, legfeljebb 45 percig kell foglalkoznia. Ha gyakran gyakorol, akkor az izmok nem fognak növekedni.

A gyógyulás során az izomnövekedés a mikrokárosodás és az izom-glikogén tartalékok kezelésének köszönhető, ami Az ectomorph könnyen lefogy. Ectomorph táplálkozás A múlt században kísérletet hajtottak végre az Egyesült Államokban. Vékony embereket kezdtek etetni, amíg egynegyed súlyt nem hánytak, de voltak olyanok, akik sokat evett, és nem híztak. Az ektomorfok azonban természetüknél fogva ilyenek: amikor a testtömeg növekedni Az ectomorph könnyen lefogy, étvágyuk csökken.

Gyerekkora óta szenvednek az étvágyuktól, ezért nem egészséges, hanem ízletes ételeket fogyasztanak, ezek édességek, zsíros húsok. Ha más típusok gyorsan híznak, akkor ez a fajta fiatalkorban képes felszívni az édességeket, és nem hízhat fel. A vékony hatás eléréséhez meg kell változtatnia az étrendjét.

A kalória nem annyira fontos, éppen ellenkezőleg, sokat igényelnek. Sötét rizs és kevesebb cukor. A több fehérje felgyorsítja a már magas szintű anyagcserét.

Sporttáplálékkiegészítők az osztály utáni protein rázás formájában. A keverékeket Az ectomorph könnyen lefogy órával az edzés előtt és este lefekvés előtt veszik.

Hogyan szerezzünk sok ektomorfot - edzési és táplálkozási stratégia

A fogyáshoz szükség van egy kis étkezésre egy kicsit - akkor az étvágy normalizálódik. A tesztoszteron szintjének magas szinten tartása érdekében nem csak a fehérjék, hanem a szénhidrátok is fontosak - az izomnövekedés fő eleme.

Vagyis a fehérjékből származó kalóriának háromszor kevesebbnek kell lennie, mint a Az ectomorph könnyen lefogy. És ez gabonafélék, zöldségek, gyümölcsök. Kalóriára van szükség a súly fenntartásához, de ha a gyorsétteremből veszi őket, akkor bőr alatti zsír lesz.

Az osztályokat csak edző felügyelete alatt lehet tartani. Hetente egyszer figyelemmel kell kísérnie a súlygyarapodást. A fél kilogramm feletti és annál nagyobb növekedés pozitív hatást fejt ki, csak az, hogy nem a zsírlerakódások, hanem az izmok.

Az oktatók azt tanácsolják a soványnak, hogy állandó edzési stressz alatt álljon, ez segít a testnek a szteroidhormonok előállításában.

Amíg tart az élet - 73. rész

Ebben az esetben a test gyorsan alkalmazkodni fog a megnövekedett terheléshez. Nagyon fontos, hogy az ectomorph megfelelően ellazuljon Korán lefeküdni, és riasztás nélkül kelj fel. Akkor a test jobban felépül. Legalább 8 órán át aludnia kell.