Fogyás új év


Az új év kezdetén a legtöbb ember a pillanat hevében fogadalmat tesz: hogyan veszítik a felső hátsó zsírt végre tényleg lefogyok, leszokom a dohányzásról, rendbe rakom a pénzügyeimet, többet törődöm a családommal… Ugye ismerős Neked is? Vajon az újévi fogadalmak tényleg csak 10 napig tartanak?

Account Options

A leggyakoribb újévi fogadalmak képzeletbeli dobogóján évek óta első helyezett a fogyás. Gajdács Ágnes obezitológus, testsúlygyógyász szakorvos úgy véli, a fogyásra vonatkozó fogadalmak sikertelenségének leggyakoribb oka a komoly motiváció hiánya, a rossz módszerválasztás,a nem megfelelő szemléletmód és a hiányos önkontroll. Te melyik típusba tartozol? Természetes tehát, hogy felvetődik a kérdés: a sikeresek mit csinálnak másképpen, mint azok, akik elbuknak valahol menetközben.

Segítség, ha az az újévi fogadalma, hogy lefogy

Gajdács Ágnes obezitológus, testsúlygyógyász szakorvos szerint ez kétféle szemléletmód harca. A saját szemléletmód feltárásához tudni kell, hogy az önbizalmat leginkább a mindennapi tapasztalatok, sikerélmények vagy éppen kudarcok formálják, amelyek bizonyos akár tudat alatti következtetések levonásához vezetnek.

Ezek a konzekvenciák alakítják ki azt a személyes szemléletmódot, mely nemcsak az egyes célokra pl. Ha minden fogyókúrás próbálkozás így végződik, kialakulhat pl.

Akit a kudarcok nem riasztanak el céljaitól, nagyobb valószínűséggel képes tartós sikert elérni. Szerencsére a szemléletmódját bárki bármikor megváltoztathatja, rögzült szemléletét fejlődő szemléletre cserélheti!

küzd a hátsó zsír elvesztéséért küzd a fogyás ibs

Így lesz fogyás új év az újévi fogyókúrád! Kövesd Dr. Gajdács Ágnes obezitológus, testsúlygyógyász szakorvos tanácsait!

Hatályos: Az adatok kezelésével összefüggésben Szolgáltató mint adatkezelő ezúton tájékoztatja a Honlapot igénybe vevő felhasználókat a Honlapon általa kezelt személyes adatokról, a személyes adatok kezelése körében követett elveiről és gyakorlatáról, a személyes adatok védelme érdekében tett szervezési és technikai intézkedéseiről, valamint az érintett felhasználó jogai gyakorlásának módjáról és lehetőségeiről.

Ne áltasd magad! Ha tényleg eldöntötted, hogy le szeretnél fogyni, akkor mérd meg a testsúlyodat és a körfogataidat. Fontos, hogy ne dugd homokba a fejed, légy tisztában az adottságaiddal és állíts fel reális célt! Fogalmazz meg egy valós célt és tarts ki! Gondold át és írd le, miért szeretnél lefogyni.

ufc fogyás fogyás t3 vagy t4

Azért szeretnék lefogyni… — mert javítani szeretnék az egészségi állapotomon — úgy érzem, a párkapcsolatomnak jót tenne, ha leadnék pár kilót — osztálytalálkozóra, esküvőre készülök és szeretném, hogyha én néznék ki a legjobban… Ezek valós célok, melyek fogyás új év a motiváció fenntartásában, és a kitartásban nehézségek esetén is, így közelebb hozzák a sikert. Vezess táplálkozási- mozgás- és alvásnaplót!

Újévi fogadalmak a fogyásról - így tudod betartani

A sikeres emberek egyik titka az önkontroll. A fogyókúra vonatkozásában óriási segítség lehet a táplálkozási — és mozgásnapló vezetése, sőt akár méretnaplót is célszerű vezetni, amibe a testsúlyodon kívül, akár a testkörfogataid vagy a ruhaméreted változását is feljegyezheted.

Farkas Kitti Új év, sőt új évtized kezdődik.

Fontos, hogy a naplóvezetésnél mindig légy őszinte magadhoz! Kevésbé ismert a súlyfelesleg és alváshiány közti kapcsolat. Vezess alvásnaplót az alvás mennyiségéről, a felébredésekről, nappali fáradtságról.

70 kg fogyni éget zsír csípő

Ha például a mindennapi stressz miatt nem alszol eleget, akkor bizonyos stresszkezelő módszereket érdemes elsajátítani. Ezek a fogyást is segítik, és az alvás minőségét is javítani fogják.

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat! A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell a testsúlyodat!

Légy türelmes! KI kell várni, hogy a régi szokásaid helyét szilárdan átvegyék az új életstílusra jellemző automatizmusok. Egy régi szokás lecseréléséhez és egy új szokás megszilárdításához minimum 6 hónap kell, tartós szokássá válásról pedig minimum 1 év után beszélhetünk.

Minden mindennel összefügg! Ha az egyik életterületedet képes vagy rendbe hozni, akkor a többi életterületed is rendbe jöhet. Egy egyszerű példa: Ha sikereket érsz el a fogyókúrában és eléred a célodat, akkor ez akár hatással lehet a munkahelyi eredményeidre, a párkapcsolatodra vagy az fogyás új év Fotó: Profimedia — Red Dot.

  • Új év új célok: Alapok a sikeres fogyáshoz
  • Burlington vt fogyás
  • Segítség, ha az az újévi fogadalma, hogy lefogy Egyen sok zöldséget!
  • Új év, új én - Egy átlagos kismama naplója
  • Újévi fogadalmak a fogyásról - így tudod betartani Fogyás, fogyókúra,